An extreme secret room survival movie based on the manga of the same name by Fukumoto Nobuyuki and illustrated by Kawguchi Kaiji, starring Ikuta Toma and Yang Ik-June, and directed by Yamashita Nobuhiro.
Asai (Ikuta) and Jiyong (Ik-chun), two best friends who met at the university's mountaineering club, get lost during a memorial climb for Sayuri (Nao), who was killed in a climbing accident 16 years ago. Prepared to die, Jiyong confesses that he murdered her. However, soon after they are both found alive in the cabin they took refuge in.