Mystery about the sins that burden three childhood friends and a new murder case in the making. Saito Yuki makes his directorial debut with the script that he penned.
When 14-year-old Masaki is killed, his classmates Haru, Akira and Saku barge into the house of the man they believe to be the killer. One of the boys kills the culprit and sets the house on fire, bringing the incident to an end. Twenty years later Akira (Daito Shunsuke), Saku (Ishida Takuya) and Haru (Kora Kengo) reunite in their hometown. Then, a boy's corpse is discovered, just like the previous murder.