While spending the summer at their Shonan holiday villa, two brothers lust over and fall in love with the same woman, setting them on a one-way course to destruction. Characterized by its bold editing style and cutting-edge visual flair, Nakahira's most famous work portrays the lifestyles of the taiyozoku ("Sun Tribe") generation of Japanese youth (so named after an epoch-defining novel by ISHIHARA Shintaro) and heralded the arrival of a new generation of filmmakers. A commercial hit, the film catapulted its lead ISHIHARA Yujiro to stardom and served as an inflection point for the kind of movies Nikkatsu would make going forward. It also made a strong impression on the directors of the French New Wave, with François Truffaut declaring that he was "madly in love with it."