After a chance encounter with a precocious high school student, a cosmetics salesman is solicited by the young girl to seduce and "hurt" her older sister. The film is adapted from a famous novel by YOSHIYUKI Junnosuke, a member of the so-called "third generation" of postwar writers (the first and second "generations" having debuted in 1947 and 1948-49 respectively), who breathed new life into the postwar literary scene. Its story charting the protagonists' surrender to sexual pleasure unfolds across stark black and white images interspersed with Paul Klee's richly colored abstract paintings and Bach's sensual melodies to produce an aesthetic eroticism that threatens to burst from every frame. The film is exemplary of Nakahira's late-period works, characterized by their explorations of sexual love.