A film adaptation of the novel "Naomi" by literary giant Tanizaki Junichiro that embodies masochism at its most masochistic and is considered a personal novel. The film boldly rearranges the original story by replacing the setting with the present day and gender swapping the characters.
One day, Yuzuru (Hayashi Yuta) was sitting alone by the roadside, but teacher Naomi (Masuda Yuki) couldn't leave him there. Naomi, who ends up living with him, is swayed by his free-spirited behavior, and becomes captivated by his allure.