First production from the film/stage KU.RO.FU.NE PROJECT by the KU.RO.FU.NE female theater group. Suspense drama about a detective in pursuit of the truth behind a murder, and women who repeatedly give false testimony. At a psychiatric hospital, the murder of the hospital director's wife and the abduction of three women happen simultaneously. The police try to elicit information from the three victims, but their conflicting testimony throws the investigation into turmoil.