Coming-of-age drama featuring Kyushu-based idol group LinQ's Araki Sakura in her debut as the lead performer, along with the other members of the group. Director and scriptwriter Horai Tadaaki helmed the popular late-night drama "Solitary Gourmet" and trained under Iwai Shunji, who is from Fukuoka Prefecture in Kyushu.
Fukuoka-based idol group LinQ suddenly gets orders to disband from their manager Suzuki (Tsuda Kanji). When Sakura (Araki Sakura) and other group members rally to prevent the split up of their group, Suzuki charges them with a special mission.