Yamada Tomokazu makes his feature film directorial debut with this adaptation of Kawamura Genki's same-named novel. Epic romance about a couple's love and breakup spanning a decade.
Psychiatrist Fujishiro (Satoh Takeru) receives a letter from Haru (Mori Nana), his college sweetheart. The letter postmarked from the Uyuni salt flats recalls how they fell in love a decade earlier. Haru's letters keep arriving from places across the globe, but then Fujishiro's fiancé Yayoi (Nagasawa Masami) goes missing.