The third live-action film adaptation of Shiga Akira's popular suspense novels. Focusing on the serial killer introduced in the second film, this story depicts a computer hacking game set in Japan and Korea.
Urano (Narita Ryo), a genius cybercriminal and manipulator, was caught by Detective Kagaya (Chiba Yudai) but staged a cyber attack from within prison and vanished during the ensuing chaos. One day, a massive cyberterrorist attack targeting the Japanese government is launched from Seoul, Korea...