Horror flick from Nakata Hideo, who set the bar for J-horror with Ring. Unfathomable terror unfolds in a real-life forest where bizarre phenomena occur.
Junichi (Aiba Masaki) runs a farm on his own in the boonies and ends up having to take care of his son Kazuya, who had been living with his ex-wife in Tokyo. Right around that time, a series of unexplained phenomena start happening in the nearby forest. Then, Junichi and Kazuya witness "IT," something that defies imagination.