Drama that brings to light issues including mental health, workplace harassment and youth carers from a child's vantage point. Taniguchi Yoshihiko makes his feature film directorial debut.
Junior high schooler Kiki (Nishiguchi Chiyuri) was living happily in her family of five when her mother's sudden death upends her life. Her despairing father Kensuke (Kawamoto Sankichi) loses his job, and she looks after her younger brother and sister while working part-time to keep the family afloat. Then, she tries changing her life with help from her former homeroom teacher Kozuma (Watanabe Ayako).