A suspense horror film inspired by the real-life case of a heart transplant affecting change in the recipient's preferences and tastes. It is directed by Isaka Satoshi of The Frame (Hasen no Marisu). Miwako (Takashima Reiko) is worried about her husband who seems terrified over something ever since his heart transplant. As she digs into the case, she finds out that the transplanted heart belonged to a serial killer. Miwako attempts to talk some sense back into her husband, but cannot stop the outbursts of her husband Shinji (Enoki Takaaki) now taken over by the madness of the killer.