This is a Japan-U.S. co-production drama with the executive producer Danny Glover, from Lethal Weapon. An American photographer must travel to Japan after his son's death, who had lived there. But the people he meets and things he discovers cause him to rethink the prejudices he holds about Japan. Daniel (Ben Guillory) flies from San Francisco to Japan upon hearing the news of the death of his son (Victor Grant), who was an English teacher in Kochi Prefecture. Once there, he discovers that the warmth of the local people starts to change his mind about the prejudices he had held about Japan.