One of the comical short films by seven directors all with strong personalities depicting the nature of "hijoshi (women who have given up on their womanhood)." Sprinkled with subtle jokes, the film depicts a trip taken by the heroine whose hobby is enjoying different hot springs. It is directed by Oosumi Yuuka who has built her career in the TV commercial industry. Chiaki (Eguchi Noriko), who is visiting a small hotel with a hot spring, hurries off to the coed outdoor bath. She enjoys the ambiance of the hot spring over grilled fish and a few drinks with a man (Ayata Toshiki) she met at the bath. That is when a young man (Fukami Motoki), who seems to be a first timer at a coed bath, joins them. Chiaki scolds him for his bad manners...