A short story taken from a girl's comic magazine has been made into a film directed by female photographer AMIY MORI. The budding young actress Toda Erika gives a life-size performance as the single-minded heroine. Popular R&B singer, Aoyama Thelma sings the theme song. In a small town in Hokkaido, Natsuki (Toda Erika) lives her life while taking care of her emotionally disturbed younger brother. One day, she reunites with her childhood friend Sota (Kato Kazuki) after 11 years. Confused, Natsuki finds herself attracted to her old friend, but on the day of their first date, Sota suddenly disappears.