This piece was created in the advanced course in fiction film at The Film School of Tokyo, and one of the entries into the Ketsu Riki Chin Kai (*Great, Power, Unique, Fishy) Film Festival, an independent film project that takes up "Rehabilitation of the Entertainment Film" as its theme. A woman is given the power to see things that should not be seen, but she must confront her nemesis, a man whom she feeds the flames of hatred. The director Ito Atsushi also trained as a manga artist, A mysterious man, Kasagi, (Oda Atsushi) viciously kills the mother, Yoko (Watanabe Mihoko), and the second daughter Yoriko (Tachi Misuzu) of the Mizushina family, He places a seal on the left eye of the eldest daughter Machiko (Tani Sarasa), and then disappears as suddenly as he came. But from that day forward, Machiko possesses the Evil Eye and is able to perceive a strange other dimension.