Volume one of the drama series starring the hero Shirley, a no good but lovable man who for unfathomable reasons is popular among women. This story complements the other story in the series, Shirley no Tenraku Jinsei (*Shirley's Downfall Life), by director Tominaga Masanori. The director is the up-and-coming Sato Hisashi, a graduate of The Film School of Tokyo. Shirley (Fukutsuya Kenzo) who had left his hometown island penniless, and his best friend Nakauchi (Sugiyama Hikohiko) are back on the island and roll up at the house of Nakauchi's elder sister, Tamao (Nakagawa Anna). There are three women living there, and Shirley finds himself tempted by each of them.