An adaptation of Yoshinaga Fumi's unique comic of the same title that won the Tezuka Osamu Cultural Prize. Set in the middle of the Edo period, but in a parallel world where one female Shogun is served by 3,000 handsome men, this film portrays the complex love-hate relationship between men and women in the Shogun's inner palace, amidst a backdrop filled with beautiful garments and magnificent artwork. A strange disease that only affects men has spread throughout the land. All important posts are taken over by women, while men, who are the minority, survive by selling their bodies to women who want to bear children. Mizuno Yunoshin (Ninomiya Kazunari) is the son of one of the shogun's retainers and follows the way of the warrior, despite social conditions. He enters the inner palace to save his family from poverty.