A local film revolving around the Kanda Jinbocho district in Tokyo--the world's largest shopping street for second-hand books. Based on a collection of short stories by Yagisawa Satoshi, the film tells the story of a former office worker who regains her faith in love. This is the first feature film written and directed by Hyuga Asako, who has previously directed and written many commercials and short films. Unable to accept being dumped by her colleague, Takako (Kikuchi Akiko) quits her job and moves into the used bookstore owned by her uncle, Satoru (Naito Takashi), in Jinbocho. Despite her initial lack of interest in novels, Takako is slowly drawn into the world of books as she comes into contact with the unusual customers who frequent the store.