Yamada Akane, also known as the screenwriter for the TV drama "Jiko Keisatsu (Time Limit Investigator)," makes her directorial debut with this human drama, a film adaptation of her own novel of the same name. A 27-year old woman and a 17-year old boy have different backgrounds and live different lives, but through books, they begin to find mutual appreciation for each other. The boy is played by Yagira Yuya, who won the Award for Best Actor at the Cannes International Film Festival for his role in Nobody Knows (Daremo Shiranai). Natsuki (Sato Eriko) works in a large bookstore, and she knows the shelves on the subject of "Love" especially well. One day, a middle-aged lady creates a disturbance in the store and she meets the woman's son, Koji, who is a high school student (Yagira).