This is the second film of the Roman Porno Returns series, continuing on Housewife's Afternoon Delight (Danchizuma Hirusagari no Joji). This is a comical road film directed by Masumoto Shoichiro, who started as a comedian. It is a remake of the film of the same name, which caused a sensation when it was publicly released in 1980. Taxi driver Momoko (Miyauchi Tomomi) and her colleague Ranko (Kotono) increase their business by using "women's weapons," but they are pursued by the police on suspicion of engaging in prostitution. Momoko escapes by the taxi with her last passenger (Kanahashi Yoshiki).