The second feature film based on Murao Mio's erotic suspense manga. It presents a richly sensuous depiction of a fierce love-and-hate battle between a woman with an abnormal lust for revenge and a deadbeat man in her sights.
Makoto (Ida Kunihiko) barely deflects the persistent attempts at revenge by his junior colleague Saya (Kawamura Rika). He patches up his relationship with his wife Sachiko (Miyauchi Tomomi), and restores peace to his life at last. However, Saya appears before him once again, and another shocking bid for retribution begins.