Momo Matsuri is a film screening group that was started in 2006 by several young female directors in search of a place to show their works. Every year, short films with a common theme are created and screened. In 2010, the 12 directors came together for the third time to each tackle the theme of "Lies." This film is directed by Takemoto Naomi who studies under Manda Kunitoshi (film director). A boy (Sometani Shota) runs around the mountains to escape from everything, when suddenly he realizes he is in front of a house where a beautiful woman (Kawai Aoba) lives alone. She lets him stay with her for a while.