This is the film version of Nomura Mizuki's "Girl Who Loves Literature" series of campus mystery novels about the activities of a girl, who loves stories so intensely that she eats books, and a young boy who is her junior in school. Production I.G, known for the GHOST IN THE SHELL series, worked on the animation. Second-year high school student Inoue Kokoha (voice: Irino Yumi) is pushed around every day by a senior student in the literature club, Amano Toko (voice: Hanazawa Kana). The two receive a mysterious message about Miyazawa Kenji's novel, "Night on the Galactic Railroad."