This is an ensemble drama based on the comic by Okada Yukio, with 11 men and women of unique character in four closed rooms. This is the second feature work by Moriya Kentaro whose debut work, School Days was highly regarded both in Japan and abroad. Beauty cream salesman Kameda (Ikuta Toma) and a call girl (Aso Kumiko), who mistakes her room, share the room and try to sell each other their wares in a run-down motel deep in the mountains. At the same time, there are other men and women in other rooms with their own issues. Finally, their lives are subtly tied together.