A high school drama documenting the struggles of a masked teacher on a special assignment. This feature film version of a television series based on Fujisawa Toru's popular manga is directed by Moriya Kentaro, following on from his role as supervising director for the TV show.
In the near future, corporal punishment by teachers is banned outright. Schools turn into lawless zones, so the government establishes a special program that permits only a select few to fight violence with violence. Masked teacher Araki Gota (Fujigaya Taisuke) harbors doubts about the use of force, and attempts to instead win the hearts of his students.