A documentary drama describing a historic dialogue on how the war was ended, held among wartime government and military high officials for the first time after the war. Cultural figures representing Japan play the roles of dialogue attendees, adding reality to the whole story. In the summer of 2010, a TV producer (Kiba Katsumi) plans to produce a film related to the war's end. The plan is to reproduce the dialogue held on June 20, 1963. What the 28 people who experienced the end of the war discuss exposes the real story of the war.