This popular series was originally a hand-picked collection of haunting tales based on real-life experiences. Now comes the theatrical version starring popular idols and up-and-coming starlets. This is the first of five films in this omnibus. Yasushi and Nobu plan to start a motorcycle repair business in a disused factory. They arrive at the cheap piece of property, but something lingers behind them... Starring Mizuno Masanori and Kawamura Takeshi.