This popular series was originally a hand-picked collection of haunting tales based on real-life experiences. Now comes the theatrical version starring popular idols and up-and-coming starlets. This is the fifth of five films in this omnibus. Niigaki Risa from Morning Musume and Nakajima Saki from ℃-ute star. On her way home with her friends, by coincidence, Chisato's eye meets the eye of a woman committing suicide as they walk past the scene of the suicide. After that, a series of hair-raising events occur to a terrified Chisato and her friends.