This popular series was originally a hand-picked collection of haunting tales based on real-life experiences. Now comes the theatrical version starring popular idols and up-and-coming starlets. This is the fourth of five films in this omnibus. A group of boys and girls who met online start a farming project with a patch they have rented. But one by one, the members go missing. When the remaining three start to harvest their vegetables, they see red liquid oozing...