This popular series was originally a hand-picked collection of haunting tales based on real-life experiences. Now comes the theatrical version starring popular idols and up-and-coming starlets. This is the second of five films in this omnibus. Yusuke and Miyuki sneak out of an inn in the middle of the night to check out a haunted park. But Miyuki loses sight of Yusuke. Instead, she finds a Japanese doll that was supposed to be left in the inn. Starring Date Ai and Sera Yuki.