This popular series was originally a hand-picked collection of haunting tales based on real-life experiences. Now comes the theatrical version starring popular idols and up-and-coming starlets. This is the third of five films in this omnibus. Asuka is waiting alone in a house her family just moved into. She is watching a horror film on DVD when, suddenly, an eerie image starts playing. Starring "Hello! Project Eggs" idol trainee Takagi Sayuki and Sato Ayano.