The twenty-third season for the theatrical release of Soreike! Anpanman, starring the beloved character created by Yanase Takashi. This moving work conveys to children the importance of sincerity, while dealing with the topic of food, the departure point for Anpanman. Cocolin (voice: Matsuyuki Yasuko), who has been scrambling to save the energy depleted planet Hente, encounters Anpanman (voice: Toda Keiko). Cocolin is amazed by her first taste of bread and hastens to learn how to make bread, but Baikinman (voice: Nakao Ryusei) gets in the way.