The second film from the second season of the much lauded Seishun H (Youth Sex) series, created by distinctively original filmmakers on the shared theme of adolescence and love. Director Imaoka Shinji is a recognized master in the world of Japanese "pink," or softcore porn cinema, and most of his works have gone from adult movie houses to general release. Sex shop worker Kayo (Tatsumi Yui) is irked by her boyfriend, who won't tolerate her affairs, and leaves home. She happens to meet forty-four-year-old virgin Hiro (Lovesingle Nakada), one of her shop's regular customers, and they venture off by car.