A middle-aged building developer gets tangled up in trouble revolving around a big corporation's development. This drama depicts the gradual revelation of his unknown past. Kasahara Nobuaki (Higa Kenji), who runs a small construction company, participates in a big competition for Teito Building Developers and gets tangled up in unexpected developments. But, it is connected with Nobuaki's past, and he gradually comes face to face with events from his past.