A comical and passionate story that was originally made for a video streaming website for mobile phones. A young man in debt to a warm-hearted moneylender fights to turn his life around in an audacious scheme. Its director is Tominaga Masanori, who has drawn attention for his distinctive sense of humor. Kizaki (Aikawa Show), a former yakuza who abhors violence, is an unusual character who prevailed in the underworld thanks to his compassionate admonishings. Now he works as a moneylender and teaches baseball to children on the side. One day, he is amazed to learn that one of his debtors, Yagisawa (Ayano Go), is a brilliant pitcher who once took the National High School Baseball Championship by storm.