An installment in an omnibus film from three up-and-coming directors who depict "small miracles" that happen to Japanese living in Southeast Asia. Comedian Moody Katsuyama, who became popular for his "let it slide from right to left" gag, shows a new side of himself as an actor.
Manila-based reporter Mitsuko (Abe Mari) tells her boyfriend, exceedingly busy news anchorman Horiuchi (Katsuyama), that she wants to end their relationship. He has no intention of breaking up with her, so he ends up traveling between Japan and Manila to make her reconsider.