Feature film adaptation of the TV drama based on the popular comic book. Han Chul, who also directed the TV show, humorously depicts the adolescence and romance of girls attending a prestigious high school. Features numerous popular young actors, including Kawaguchi Haruna, Yamamoto Yusuke, and Daito Shunsuke. Ouran Academy, a school for prestigious Japanese celebrity girls, has a Host Club where attractive guys entertain girls from the school. Haruhi is an ordinary girl who attends the school on scholarship, and a trifling incident leads to her debut as host in disguise alongside the guys.