Lawyer Yasuda Yoshihiro has given legal counsel to defendants in many heinous cases that have resulted in the death penalty, including Aum Shinrikyo leader Asahara Shoko. This substantial documentary raises questions about Japan's judiciary through Yasuda's unwavering activities.
Yasuda undertakes death penalty cases, while being branded the "lawyer for devils." He believes that bringing the truth to light leads to true soul-searching and redemption. What is justice, what does it mean to be right, or wrong? Yasuda's life presents profound issues.