Sci-fi action film featuring fierce battles between outlaws and the mysterious young beauty called Iron Girl, who wears armored suite and wields superhuman powers.
Iron Girl (Asuka Kirara) embarks on a journey to recapture her lost memories. At the village where she ends up, Iron Girl beats out the outlaws of Crazy Dogs, and the villagers are abuzz with rumors that she might be the legendary Savoir. The villagers and Iron Girl join forces to fight the Crazy Dogs, who return to the village to exact revenge.