A mystery released to commemorate the 60th anniversary of the founding of major Japanese film company Toei. It is based on the mystery novel "Oufuku Shokan" (Correspondence) by Minato Kanae, whose works have been successively made into films in recent years including Kurosawa Kiyoshi's Penance, and stars one of Japan's most revered actresses, Yoshinaga Sayuri.
Teacher Kawashima Haru (Yoshinaga) takes a position on a remote island off the coast of Hokkaido, where she takes charge of six students. However, she is later forced to leave after an accident occurs. 20 years later, Haru learns that one of her former students has committed a crime, and eventually returns to the island once more.