An adaptation of Naoki Prize-winning author Takamura Kaoru's crime suspense debut novel about six wily men who attempt to steal gold bullion from the underground vault of a megabank in Osaka. Its director is Izutsu Kazuyuki, who has a proven record with malecentric dramas set in the Kansai region such as Break Through.
Koda (Tsumabuki Satoshi), who has been working for underworld figures as a procurer, is reunited with his university friend Kitagawa (Asano Tadanobu) who tells him about his plan to steal gold bars worth 24 billion yen from a heavily-guarded bank.