Documentary delving into the origins of the soup that chef-cum-essayist Tatsumi Yoshiko keeps on making.
The soup that she ingeniously created and kept on making for her bed-ridden father came to be known as a soothing "soup of life." The beautiful and delicate Japanese landscape that grows seasonal crops, and the nation's producers who cultivate food. Tatsumi brings out the best of the ingredients as she cooks with care to bring joy. People from children to the elderly play the harmonies of life like a symphony as they try her soup.