Comedy loosely based on the creation of the "Body Fat Scale Tanita Employee Cafeteria" cookbook, a social phenomenon with total sales of 5.2 million copies. Directed by Detroit Metal City's Lee Toshio.
Tanita Corporation, which developed the world's first body fat scale, launches a diet project that puts the company's fortunes on the line. Employees with large midriffs embark on a turbulent ride to lose weight, centering on feint-hearted vice president Konosuke (Hamano Kenta) and nutritionist Nanako (Yuka).