A comedy based on the instructional book "Dekasegeba Daigoyu" (Work Overseas to Get Rich) and directed by Lee Toshio (Detroit Metal City). Prolific film actor Tsutsumi Shinichi gives an unbridled performance as a wild and wealthy man who adheres to his own unique philosophy. Shot mostly on location in Bali, Indonesia.
Terukawa Shoko (Ono Machiko) flees to Bali after racking up debts when her marriage agency fails. There she meets a rich self-styled "big brother" (Tsutsumi) with an uncouth manner and dubious fashion sense, and begins to learn the secrets of his success in order to make a new start in life.