An animated film that invites the audience to participate and clap along while watching. It follows the escapades of three mischievous ghosts. Screened together with Fly! Handkerchief of hope.
Deroron, Dororon, and Zuroron amuse themselves by scaring others and turning Anpanman (voice: Toda Keiko) and his friends into ghosts. Then one day when the trio comes across a parents' day at a preschool, they realize the fun of singing, dancing, and eating.