A short film that screened together with Anpanman The Movie Mihja and the magic lamp. Beloved characters have a great time at an exciting summer festival. While watching movie, children can sing and clap along with the on-screen action.
Anpanman (voice: Toda Keiko) and friends go to summer festival. They walk around looking at the many stalls and get really excited about eating candy apples and other food. They participate in the Bon dance and live events and thoroughly enjoy the festival.