Installation in the popular horror "Ring" series authored by Suzuki Koji. Follows the curse of Sadako, J-horror heroine par excellence, set 5 years after the previous Sadako 3D. Created a stir with an unprecedented screening stunt linking the film with a smartphone app.
Clinical psychology grad student Fuko (Takimoto Miori) is baffled by a series of bizarre deaths happening around her 4-year-old niece Nagi (Hirasawa Kokoro), who lives with her. While searching for the cause, she stumbles upon an incident involving a cursed video from 5 years ago.