A comedy about the exploits of a downtrodden advertising agency employee at an international television commercial competition where underhanded tactics are the norm. Its director is Nagai Akira (ALL ABOUT MY DOG). Young actors such as Tsumabuki Satoshi and Kitagawa Keiko form a delightful ensemble with experienced veterans including Toyokawa Etsushi and Suzuki Kyoka.
Down-n-his-luck ad man Kiichiro (Tsumabuki) is chosen to serve on the jury of the Santa Monica International Advertising Festival as a juror. Joined by his gambling-crazy colleague Hikari (Kitagawa), he trepidatiously arrives in the United States, where he is forced to deal with a succession of impossibly difficult situations.