Third installation in the action series depicting a feud among juvenile delinquent high school students, based on Takahashi Hiroshi's popular comic. Set a month after the previous film, a new group of high school seniors wage a cutthroat battle for the top. Directed by Toyoda Toshiaki of Hanging Garden and Blue Spring.
A new school year begins at Suzuran High School. The curtain rises on the most brutal infighting to date, with the new blood of Gora Toru (Yagira Yuya) and Takagi Tetsuji (KENZO), free-wheeling transfer student Kaburagi Kazeo (Higashide Masahiro), and ferocious first-year student Kagami Ryohei (Saotome Taichi).